آموزشگاه زبان خردسالان

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای اولین بار در ایران مرکز تخصصی آموزش خردسالان و کودکان را راه اندازی کرده است. اگر شما هم دوست دارید فرزندانتان زبان دوم یا سوم خود را یاد بگیرد. می توانید به گروه آموزشگاه زبان خردسالان ایران آکسفورد بپیوندید. دوره های زیر به صورت تخصصی برنامه ریزی شده است ، در صورتی که فرزند شما در هر کدام از گروه های سنی زیر قرار دارد می توانید برای ثبت نام با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.

آموزشگاه زبان خردسالان
آموزشگاه زبان خردسالان

از سن ۱٫۵ تا ۳ سالگی

مطمئنا بچه ای که هنوز زبان مادری خود را به خوبی یاد نگرفته بسیار آماده تر از کسی است که زبان مادری خود را کامل کرده است. در این سن اگر تماما به زبان دوم صحبت شود می توانید بعد از ۳ سال کودکی را داشته باشید که هر دو زبان را همانند زبان مادری صحبت می کند.

Game Mode: در این کلاس ها کودکان بیشتر از اینکه زبان را آموزش ببیند در حال بازی کردن هستند. اما این بازی ها هدفمند بوده و همانند مادری که با کودک خود بازی می کند آموزش زبان صورت می گیرد.

Natural Method: این روش آموزشی اثبات شده که به  Direct Method هم معروف است بر اساس تماس ۱۰۰% با زبان دوم بنا شده است. در این روش به هیچ عنوان و توسط هیچ شخصی ( حتی کارمندان آموزشگاه ) زبان فارسی صحبت نمی شود. اگر چه سعی می کنیم نقطه ضعف های این متد را از روند یادگیری حذف کنیم.

از سن ۳ تا ۵ سالگی

در این دسته از کلاس های آموزشگاه زبان خردسالان ایران آکسفورد شعر و موسیقی به کلاس ها و متد های بالا اضافه می شود و نقش پر رنگ تری به خود می گیرد. داشتن حرکات فیزیکی زیاد ، بازی های فراوان و آشنایی کودک با محیط فرهنگی زبان دوم نیز از مزیت های این کلاس ها می باشد.

از سن ۶ تا ۱۱ سالگی

در این کلاس ها کودک در تمامی فعالیت های روزمره خود زبان را درگیر می کند. دادن پاداش بابت موفقیت پایه این کلاس هاست. از این سن نوشتن یا Writing و Reading هم وارد ماجرا می شود. توجه داشته باشید که تا قبل از این کلاس ها به هیچ عنوان نوشتار آموزش داده نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر از آموزشگاه زبان خردسالان با شماره های ۸۸۹۳۴۴۷۵ و ۸۸۸۹۱۶۶۹ تماس بگیرید.