نرم افزار های خوب برای آموزش زبان فرانسه

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به برخی از نرم افزار های خوب برای آموزش زبان فرانسه اشاره می کند که برای یادگیری زبان فرانسه در هر سطحی بسیار مناسب هستند. پس با ما همراه باشید.

نرم افزار های خوب برای آموزش زبان فرانسه
نرم افزار های خوب برای آموزش زبان فرانسه

به نرم افزار های خوب برای آموزش زبان فرانسه توجه کنید:

نرم افزار می تواند برای مطالعه ی زبان شخص جالب باشد. در حالی که نرم افزار جایگزین معلم یا شریک زبان برای برقراریِ مکالمه نمی شود، می تواند به شما کمک کند تا درک مطلب ریدینگ و لیسنینگ خود را تقویت کنید و علاوه بر آن لغات، گرامر، و حتی به لطف تکنولوژیِ تشخیص صدا تلفظ را یاد بگیرید. اگر شما به دنبال روشی جالب برای تمرین بیش تر زبان فرانسه و تقویت مهارت های خود هستید، توصیه های من را درباره ی نرم افزار یادگیری زبان فرانسه چک کنید.

Tell Me More V10

تشخیص صدا و ارزیابیِ پیشرفتِ انفرادی این برنامه ی یادگیری زبان فرانسه را که برنده ی جایزه است از بقیه جدا می کند. عملکردِ Tell Me More بیش از ۲۰۰۰۰ درس/۲۰۰۰ ساعت یادگیری را ارائه می کند که به ۱۲ سطح تقسیم می شود و از کاملاً مبتدی تا سطح پیشرفته است و سپس به فرانسه تجاری می پردازد.

Rosetta Stone French Level 1 and 2

نرم افزارِ روزتا استون که برنده ی جایزه است از ارتباط لغات، یکپارچگی زبان، تشخیص صدا، و اصلاح خطا استفاده می کند تا در یادگیری لغات و گرامر، پرورش تلفظ و چهار مهارت به شما کمک کند؛ و حتی شروع کنید به فکر کردن در زبان فرانسه. این نرم افزار که توسط وزارت امور خارجه ی آمریکا، سپاه صلح آمریکا و ناسا استفاده می شود، تا سطح متوسط به بالا ادامه دارد. این مجموعه دو سطح شامل ۵۰۰ ساعت آموزش فرانسه در ۲۵۰۰ فعالیت است.

A l’écoute de la langue française

این کلاس خودآموزِ زبان فرانسه با ۳۶ درس برای هر سطح و بیش از ۴۰۰ تمرین به سطوح مبتدی، متوسط، و پیشرفته تقسیم می شود. همچنان که شما در سراسر این برنامه پیشرفت می کنید، به تدریج در زبان فرانسه غوطه ور می شوید.

Before You Know It

BYKI یک برنامه ی فلش کارت است که می تواند در یادگیری و به یاد داشتن لغات فرانسه به شما کمک کند. لیست هایی همراهش هستند که شامل فایل های صوتی و توانایی ایجاد لیست های لغت/عبارتِ خود می شوند. این برنامه پیشرفت شما را دنبال می کند تا همیشه بدانید که در کدام لغات مسلط شده اید و روی کدام کلمات همچنان باید کار کنید.

Instant Immersion French, by Topics Entertainment

یک برنامه ی کاملِ غوطه وری که بر مبنای تکنیک یادگیری زبانِ لیسنینگ و اسپیکینگ است و شامل بازی ها و داستان هایی می شود تا آن را سرگرم کننده نگه دارد.