آموزش زبان اندونزیایی

آموزش زبان اندونزیایی

زبان رسمی کشور اندونزی زبان اندونزیایی یا Indonesian نامیده می شود. این زبان نوع استاندارد زبان مالایی می باشد که در اندونزی مورد استفاده قرار می گیرد. حدود ۴۲ میلیون نفر جمعیت قابل توجهی است که در این کشور به زبان اندونزیایی صحبت می کنند که البته اگر کسانی که این زبان را به عنوان زبان غیر رسمی هم استفاده می کنند به این آمار اضافه کنیم تعدادی حدود ۱۹۷ میلیون نفر دست میابیم که عدد بسیار قابل توجهی است. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای کسانی که قصد آموزش زبان اندونزیایی را دارند زیر و بم این زبان را ارائه میدهد.

آموزش زبان اندونزیایی
آموزش زبان اندونزیایی

در طول زمانی که اندونزی به عنوان یک مستعمره بود ، الفبای زبان لاتین توانست به عنوان پایه نوشتاری این زبان جای خود را باز کند. در زبان اندونزیایی الفبای زبان را ejaan Lama می گویند. در سال ۱۹۳۰ به عنوان بخشی از فرآیند استقلال اندونزی ، زبان اندونزیایی به استاندارد سازی خود پرداخت و اصطلاح Bahasa Indonesia در این زبان شکل گرفت.

امروزه آموزش زبان اندونزیایی در تمامی مدارس اندونزی صورت می گیرد و در کتاب ها و روزنامه های کشور اندونزی از این زبان استفاده می کنند. البته به دلیل ساختار قبیله ای و وجود قوم های گوناگون زبان های بسیار زیادی در این کشور وجود دارند اما به هر حال زبان اندونزیایی به عنوان زبان رسمی توسط مردم این کشور پذیرفته شده است.

البته وقتی از کشور اندونزی صحبت می کنیم ناخوداگاه کشور مالزی هم مطرح می شود. مردم مالزی سعی دارند زبان اندونزی را نوعی از زبان مالزی بدانند اما ، مردم اندونزی زبان خودشان را یک زبان کاملا جدا می دانند. البته این موارد به دلیل مسائل فرهنگی و سیاسی ایجاد می شوند و نمی توان از نظر زبانشناسی آنها را کاملا درست دانست.

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای آموزش زبان اندونزیایی دوره های یادگیری ویژه دارد. برای اطلاعات بیشتر با تلفن های موسسه تماس بگیرید.