کتاب hitit

کتاب hitit

 

آموزش زبان
آموزش زبان

آموزش زبان ترکی استانبولی برای بسیاری از افراد مهم به حساب می آید. کتاب hitit کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی است که برای کلاس های آموزش ترکی استانبولی آموزشگاه زبان ایران آکسفورد استفاده می شود. در این بخش سعی شده به برخی ویژگی های کتاب hitit اشاره شود.

کتاب hitit که ویرایش سوم آن در سال ۲۰۰۷ وارد بازار شده است از انتشارات دانشگاه آنکارا است و به وسیله Tomer منتشر شده است و سعی شده با استاندارد های آموزش زبان دوم در اروپا تطبیق داشته باشد. کتاب hitit شامل یک کتاب دانش آموز ، یک کتاب کار و سی دی صوتی می باشد. هم چنین برای معلمین زبان ترکی استانبولی  teachers’ book هم طراحی شده است.

این کتاب شامل سه سطح می باشد و برای سطوح مبتدی ، متوسط و پیشرفته کتاب جداگانه دارد. در هر کتاب سعی شده به تمام مهارت ای زبان پرداخته شود. گرامر زبان ترکی استانبولی ، مکالمه ترکی استانبولی و تمرین هایی برای بهبود مهارت های زبانی دانش آموزان در هر فصل کتاب آورده شده است.

در کتاب تمرین کتاب hitit تمامی مواردی که در کلاس مطرح می شود برای یادگیری بیشتر ترکی استانبولی آورده شده است. آموزشگاه زبان ترکی استانبولی ایران آکسفورد دوره های آموزش ترکی استانبولی خود را به وسیله کتاب های hitit برگزار می نماید.

هر ترم ترکی استانبولی در موسسه زبان ایران آکسفورد شامل ۱۵ جلسه می باشد و در پایان هر ترم یک امتحان برای موفقیت زبان آموزان طراحی شده است.

کسانی ککه قصد شرکت در آزمون Tomer سفارت ترکیه را دارند می توانند بهترین گزینه خود برای موفقیت در این آزمون را کتاب های کتاب hitit بدانند. از انجا که کتاب های hitit توسط دانشگاه آنکارا طراحی شده اند و خود آزمون Tomer هم به وسیله این دانشگاه گرفته میشود نزدیکی زیادی بین این آزمون و کتاب ها وجود دارد.

برای کسب اطلاع از دوره های آموزش زبان ترکی استانبولی موسسه زبان ایران آکسفورد با شماره های موسسه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را پر نمایید.