بهترین سایت آموزش زبان چینی

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد چند نمونه از بهترین سایت آموزش زبان چینی را معرفی کند. در تهیه این لیست دقت شده که همه وب سایت ها مطالب مفید و مرتبط داشته باشند و در عین حال امکانات خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

سایت آموزش زبان چینی
سایت آموزش زبان چینی

Chinese-tools.com

ارائه درس های پایه به همراه Calligraphy و.. Pinyin از زبان چینی در این وب سایت آموزش داده می شود.

Nciku

این سایت یک دیکشنری آنلاین زبان چینی است. اما فقط معنی واژه ها را به شما نشان نمی دهد بلکه اصطلاحات و مکالمه ها کاربردی زبان چینی برای برقراری ارتباط بهتر بین افراد در این سایت دیده می شود.

Ting

این کلمه در زبان چینی به معنی گوش دادن می باشد. همانطور که از اسم سایت پیداست تمامی تلاش وب سایت آموزش زبان چینی از طریق فایل های صوتی است. داستان های صوتی زیادی نیز به زبان چینی در این سایت آموزش زبان چینی وجود دارد.

Learn Chinese every day

برنامه ریزی برای یادگیری در هر روز از خصوصیات این سایت است. سعی شده است تا جای ممکن هر روز درسی خاص به زبان آموزان ارائه شود که بر اساس سطح آنها طراحی شده است و هر چه شما در مراحل یادگیری زبان چینی جلو می روید بیشتر با آن آشنا می شوید و درس هایتان نیز سخت تر می شود.

Lang-8

این وب سایت بر روی سیستم نوشتاری زبان چینی تمرکز کرده است. شما چیزی به زبان چینی می نویسید و یک شخص چینی زبان نوشته شما را تصحیح می کند. شما هم اگر به سطح خوبی برسید می توانید دیگران را در سایت راهنمایی کنید.

هم چنین با خواندن مقالات مختلف آموزش زبان چینی در وب سایت آموزش زبان چینی ایران آکسفورد نیز می توانید از توضیحات به زبان فارسی لذت ببرید. برای هر گونه اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید.