آموزش زبان ایتالیایی در ایتالیا

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به شما پیشنهاد می دهد هر زبانی را در خاستگاه آن و کشوری که ان زبان در انجا متولد شده است یاد بگیرید. البته این نوع از یادگیری زبان ایتالیایی می تواند بسیار هزینه بر باشد. اما ارزشش را دارد. تصور کنید در قلب میلان و یا رم باشید در کلاس های فوق فشرده آموزش زبان ایتالیایی در ایتالیا شرکت کنید و بعد از آن برای خرید یک پیتزا به یک مغازه بروید و بعد از اینکه پیتزایتان را میل کردید برای دیدن بازی میلان و رم به ورزشگاه اختصاصی تیم رم یعنی دلاروما بروید. خود این کارها به اندازه کافی هیجان انگیز هستند اما زمانی که مجبور باشید تمامی این کارها را به زبان ایتالیایی انجام دهید ، مطمئنا برایتان لذت بخش تر خواهد بود.

آموزش زبان ایتالیایی در ایتالیا
آموزش زبان ایتالیایی در ایتالیا

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد قصد دارد در این بخش موسساتی را معرفی کند که می توانید آموزش زبان ایتالیایی در ایتالیا را با آنها تجربه کنید و هزینه چندان زیادی نیز متقبل نشوید. بسیاری از این موسسات آموزش زبان ایتالیایی شرایط خوابگاه را برای زبان آموزان فراهم می کند که تسهیلات رفاهی بیشتری برای زبان اموزان مهیا کنند.

Scuola Palazzo Malvisi

این آموزشگاه زبان ایتالیایی در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون توانسته جزو بهترین ها باشد. حتی برای معلولین نیز تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است و علاوه بر کلاس ها برنامه های ورزشی و تفریحی نیز در نظر گرفته می شود.

International House Milan

یک موسسه مدرن و در منطقه ای مرکزی در شهر میلان و بسیار برای مناسب برای آموزش زبان ایتالیایی در ایتالیا می باشد. داشتن لابراتوار مجهز ، اتاق تلویزیون و تسهیلاتی از این نوع از امکانات این موسسه می باشد.

Scuola Leonardo da Vinci

این مدرسه زبان در رم تقریبا تمام افتخارات لازم را کسب کرده است. به همین دلیل اگر هزینه چندان برایتان مهم نیست می توان گفت بهترین گزینه این موسسه می باشد.