فرهنگ زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد لیستی از بهترین فرهنگ زبان انگلیسی را به شما معرفی می کند. فرهنگ های زبان انگلیسی مجموعه ای از واژگان هستند که به یک یا چند زبان نوشته می شوند. شاید بد نیست بدانید که اولین فرهنگ زبان در دنیا به دوره سومری ها بر می گردد و بسیار قدیمی است و در منطقه ای که شامل امپراطوری ایران بوده است نوشته شده است.

فرهنگ زبان انگلیسی
فرهنگ زبان انگلیسی

فرهنگ زبان انگلیسی عمومی

فرهنگ های عمومی زبان به توضیح معنی کلمات می پردازد و معمولا به صورت تخصصی و در شغل ها و حوزه های مختلف دانش به صورت تکنیکی وارد نمی شوند. در زبان انگلیسی می توان بهترین ها را به راحتی نام برد:

Oxford dictionary

Cambridge Dictionary

Merriam Webster

Longman Dictionary

McMillan Dictionary

Collins Dictionary

فرهنگ زبان انگلیسی تخصصی

اما جالب است بدانید که در زبان انگلیسی به دلیل سابقه طولانی در نوشتن فرهنگ های زبان و هم چنین تقاضای زیاد در حوزه های مختلف علم و فناوری فرهنگ های زبان تخصصی نیز بسیار رواج دارند. ما سعی می کنیمبه معرفی برخی از این فرهنگ زبان انگلیسی تخصصی نیز بپردازیم تا شما درخور نیاز خود از آنها بهره ببرید.

فرهنگ زبان هم خانواده ها synonyms

فرهنگ اصطلاحات زبانشناسی

فرهنگ اصطلاحات پزشکی

فرهنگ اصطلاحات حقوقی

فرهنگ زبان اصطلاحات مهندسی

فرهنگ زبان همنشنینی کلمات collocation

هر کدام از این فرهنگ های زبان بسیار تخصصی اند و شاید به عنوان یک گنجینه برای افراد به حساب بیاید. امروزه تاحدی این دیکشنری ها افزایش داشته اند که شما حتی می توانید در حوزه هوانوردی و خلبانی نیز فرهنگی مناسب پیدا کنید. اما مهم تر از وجود این فرهنگ ها استفاده درست از آنهاست. بهتر است این فرهنگ ها را در کنار منابع دیگر استفاده کنید و نه به عنوان یک مرجع برای آموزش در رشته ای خاص.

امروزه هر دو مورد فرهنگ زبان انگلیسی آنلاین و کاغذی وجود دارد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد پیشنهاد می دهد برای حفظ درختان اگر امکان این کار وجود دارد از دیکشنری های آنلاین استفاده کنید و یا کتاب هایی را بخرید که از کاغذ های بازیافت شده استفاده کرده اند.