جواب به سوالات چند گزینه آزمون PTE

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها مرکز برگزاری دوره آمادگی آزمون PTE در ایران می باشد. امروز به چگونگی جواب به سوالات چند گزینه آزمون PTE می پردازیم.

جواب به سوالات چند گزینه آزمون PTE
جواب به سوالات چند گزینه آزمون PTE

بررسی نحوه جواب به سوالات چند گزینه آزمون PTE

سؤالات چندگزینه‌ای در آزمون PTE می‌توانند آسان‌ترین و یا سخت‌ترین قسمت به حساب بیایند، بسته به اینکه یک داوطلب چگونه با آن برخورد می‌کند. وقتی آزمون تقلیدی‌مان را ارزیابی می‌کنیم، متخصصین اغلب متوجه می‌شوند که تعداد زیادی از داوطلبین در دادن پاسخ درست ناتوان بودند، بیشتر به خاطر سردرگمی در دو پاسخ‌ مربوط به هم.

با تحلیلی جزئی ارزیابی پاسخ‌های داده شده توسط داوطلبین، متخصصین ما به نکته‌ای ساده، آسان و در عین حال مؤثر رسیدند که می‌تواند به شما کمک کند در تمام بخش‌های سؤالات چند گزینه‌ای امتیاز بهتری بگیرید. پیش از آنکه شروع کنید خیلی مهم است که متوجه شوید سؤالات چند گزینه‌ای در آزمون PTE اساساً با هدف ارزیابی توانایی داوطلب برای خواندن مطالب آکادمیک نوشته شده در انگلیسی تنظیم شده است. در این پرتو خیلی مهم است که درک کنیم باید مطمئن شویم تسلط خوبی بر خواندن جملات داده شده، پاراگراف‌ها یا انگلیسی نوشتاری داریم.

سؤالات چند گزینه‌ای- یک پاسخ را انتخاب کنید

  • با شروع این بخش، سریعاً نگاهی به سؤال بیندازید و سپس به متن نگاه کنید، اینکار به شما کمک می‌کند تا بر روی پاسخی که به دنبالش می‌گردید تمرکز کنید.
  • همزمان که معنای جمله‌ها را تصویرسازی می‌کنید تا قادر باشید سریعاً متن نوشتاری را متوجه شوید سریع از روی متن آکادمیک نوشتاری عبور کنید.
  • گزینه‌های در دسترس را با دقت بخوانید در حالیکه همزمان به دنبال محتمل‌ترین و مؤثرترین ارتباط با متن نوشتاری آکادمیک می‌گردید.
  • با حذف کردن گزینه‌ای که کاملاً اشتباه به نظر می‌رسد، گزینه‌ها را محدود کنید. این کار همزمان به جستجوی پاسخ‌های درست، گزینه‌هایتان را محدود می‌کند.
  • اگر نمی‌توانید پاسخ را پیدا کنید، سؤالات را رها نکنید، متن آکادمیک را دوباره بخوانید و پاسخی را انتخاب کنید که به نظر مرتبط‌ترین می‌رسد.
  • در موردی که دنبال مدیریت زمانی مؤثر می‌گردید، بیش از ۱٫۵ دقیقه برای سؤال وقت نگذارید.