سایت های رسمی آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به معرفی سایت های رسمی برای آموزش آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس می پردازد که می توانید بدون پرداخت حتی یک ریال در آنها یادگیری آیلتس را تجربه کنید. پس با ما باشید.

سایت های رسمی برای آموزش آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس
سایت های رسمی برای آموزش آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس

سایت های رسمی برای آیلتس و آزمون آزمایشی آیلتس

۱

آنلاین شوید تا نگاهی به پرسشهای نمونه و آزمونهای بیاندازید. می توانید با سر زدن به وبسایت آیلتس پرسشهای نمونه را پیدا کنید: سایت رسمی آیلتس. همچنین آزمونهای آزمایشی بسیاری با قابلیت دانلود به صورت آنلاین وجود دارد. این آزمونها و پرسشها شما را با فرمت آزمون آشنا خواهند کرد. آسوده شدن با انواع صداهای ضبط شده و پرسشها برای بالا بردن نمره ی تان نقش کلیدی دارد.

۲

در یک دوره ی آماده سازی حضوری ثبت نام کنید. اگر در شرایط ساختاریافته و محیط کلاس درس احساس راحت تری می کنید، یک دوره ی آماده سازی می توانید برایتان منایب باشد. آگاه باشید که اگر نوع حضوری را انتخاب کنید، این کلاسهای هزینه ی زیادی خواهند داشت. شاید مجبور شوید مدتی را به جمع کردن پول یا بودجه بندی بپردازید؛ اگر احساس می کنید که برای پشت سر گذاشتن آزمون آیلتس به کلاس نیاز دارید.

  • برای مثال، یک دوره ی آماده سازی رسمی برای آزمون آیلتس که توسط مرکز زبان انگلیسی (به اختصار ELC) در بوستون یا لوس آنجلس برگزار می شود در هفته ۴۴۵ دلار هزینه دارد و بین ۴ تا ۷ هفته طول می کشد. اگر برنامه ای با شتاب کمتر را انتخاب کنید (برای مثال ۲۴ تا ۴۷ هفته) درسهای در هفته ۳۸۵ دلار خرج خواهند داشت.

۳

اگر محدودیت مالی دارید، یک دوره ی آماده سازی آنلاین را انتخاب کنید. دوره های آنلاین نسبت به آموزش در کلاس درس عموماً ارزان تر هستند (و گاهی اوقات ممکن است به طور رایگان در دسترس باشند!) با اینحال تعامل متقابل کمتری با معلمین و همکلاسی هایتان خواهید داشت. با اینحال این گزینه ای خوب است اگر احساس می کنید یک دوره به شما در ساختن برنامه ی مطالعاتی ساختار یافته کمک می کند.

  • بریتیش کانسل برای سمینار آماده سازی آنلاین دسترسی رایگان فراهم می کند. برای ثبتنام در این کلاس آنلاین شوید.

۴

سی دی های صوتی رسمی آیلتس و آزمونهای آزمایشی را خریداری کنید. مخصوصاً وقتی در کلاس ثبتنام نکردید، ایده ی خوبی است که دفترچه ی آماده سازی را تهیه کنید. سی دی حاوی نمونه های آزمون لیسنینگ است.