چگونه در زمان آزاد خود زبان اسپانیایی یاد بگیرید

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد معتقد است همه شما به راحتی می توانید در زمان های آزاد خود به آموزش زبان اسپانیایی بپردازید. اما اگر شما هم می خواهید بدانید چگونه در زمان آزاد خود زبان اسپانیایی یاد بگیرید با ما همراه باشید.

چگونه در زمان آزاد خود زبان اسپانیایی یاد بگیرید
چگونه در زمان آزاد خود زبان اسپانیایی یاد بگیرید

اما چگونه در زمان آزاد خود زبان اسپانیایی یاد بگیرید :

۱- یک کتاب اسپانیاییِ راحت بخوانید.

خواندن روشی عالی برای پیشرفت مهارت های زبان اسپانیایی خود است (اگر چه نه لزوماً تلفظ خود). برای مبتدیان، کتاب های ساده ی بچه ها می توانند یک روش ساده و سرگرم کننده را برای عادت کردن به گرامر پایه و ساختار جمله ارائه دهند. از طرف دیگر، کتاب های دبیرستانی ها و نوجوانان برای گویشورانِ سطحِ متوسط چالش های بزرگ تری را ارائه می کند.

۲- به موسیقی اسپانیایی گوش کنید.

آواز خواندن همراه با آهنگ های اسپانیایی روشی عالی برای سرگرم شدن موقع یادگیری لغات و عبارات جدید اسپانیایی به طور همزمان است. هیچ آهنگ یا ژانرِ تکی وجود ندارد که برای این بهترین باشد، اما اگر شما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، بررسیِ طبقه بندی “لاتین” را در چارت بیلبورد امتحان کنید تا متوجه شوید کدام آهنگ های اسپانیایی امروزه معروف هستند.

۳- به رادیوی اسپانیایی گوش کنید.

اگر شما به دنبال این هستید تا توانایی خود را برای فهمیدن اسپانیاییِ گفتاری تجدید کنید، تنظیم رادیوی خانه یا ماشین خود را بر روی ایستگاه رادیویی اسپانیایی زبان امتحان کنید. گوش کردن به یک برنامه ی گفتاریِ اسپانیایی روشی عالی است.

۴- کتاب های اسپانیایی قدیمی را بردارید.

در حالی که ارتباط با گویشورانِ اسپانیاییِ واقعی در مجموع بهترین روش برای یادگیری زبان است، برای بعضی مهارت ها (مانند مطابقت فعل و صرف)، می تواند برای اتخاذ رویکردی رسمی تر به مطالعه مفید باشد تا شما بتوانید دانش اساسی لازم برای برقراری یک مکالمه ی واقعی را داشته باشید.

۵- روی تجارت های اسپانیایی زبان کار کنید.

اگر هدف شما ساختن مهارت های اسپانیایی است، تعاملات کاری با گویشوران اسپانیاییِ واقعی در روتینِ خود در واقع اجباری است. یک روش راحت برای انجام این کار شروع کارهای اسپانیایی برای احتیاجات هفتگی خود است و این که تلاش کنید تا معاملات خود را به اسپانیایی انجام دهید. برای مثال، انجام کارهایی مانند سفارش در رستوران، برداشت پول در بانک، خرید از سوپرمارکت، و بردن ماشین خود به طور مرتب به تعمیرگاه همگی می توانند تمرینی عالی باشند، به شرطی که شما با کارمندان به اسپانیایی صحبت کنید.