آموزش جامع آیلتس

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تجربه ، تخصص و نوآوری را در کلاس های آموزش جامع آیلتس خود تلفیق می کند. این کار باعث می شود که تمام جزییات آیلتس پوشش داده شود ، اطلاعات لازم در به روز ترین سطح در اختیار زبان آموزان قرار می دهد تا تمامی ابعاد آزمون آیلتس بررسی شوند.

آموزش جامع آیلتس
آموزش جامع آیلتس

زبان آموزان در اموزش جامع آیلتس بر اساس سطحممکن است در سه دوره قرار بگیرند:

نمره ۴ تا ۵ : معمولا کسانی که در این سطح قرار می گیرند در ابتدای مسیر آیلتس هستند. دوره های Pre IELTS را تمام کرده اند و می خواهند نمره بین ۴ تا ۵ کسب کند. برخی از این زبان آموزان بعد از اتمام این دوره به دوره های بعدی میروند ولی برخی دیگر همین سطح برایشان مناسب است و دیگر نیاز به سطوح بالاتر نداشته باشند.

نمره ۵ تا ۶ : کار برای این زبان آموزان جدی تر می شود. معمولا حدود ۵۵ % از دانشگاه های دنیا این نمره را نمره مورد قبول خود برای پذیرش قرار می دهند. در این سطح جزییات بیشتری بیان می شود ، تکنیک های آیلتس معرفی می شوند و بر روی تلفظ و fluency شما بیشتر کار می شود. شما باید تا جای ممکن بتوانید به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید.

نمره ۶ تا ۷٫۵ : در آموزش جامع آیلتس این سطح بالاترین سطح است. برای زبان آموزانی که در این سطح شرکت می کنند دانشگاه های Top Ranking مطرح هستند. دانشگاه هایی همانند MIT ، OXFORD ، Cambridge ، Harvard و… از این دسته از دانشگاه ها هستند. هم چنین برخی دیگر که به دنبال مهاجرت هستند دوست دارند با این نمره ها بتوانند بیشترین امتیاز ممکن را برای مهاجرت کسب کند.

برای شرکت در دوره های آموزش جامع آیلتس با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید. تمامی دوره ها با اساتید Native برگزار می شوند.