آموزش آیلتس تضمینی در کرج

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای متقاضیانی که از کلانشهر کرج ( البرز) قصد آموزش آیلتس تضمینی در کرج را دارند ، کلاس های ویژه یادگیری آیلتس در غالب پکیج های آموزش آیلتس مختلف ارائه می دهد. تمامی مولفه های مورد نیاز برای برگزاری یک کلاس تضمینی را برای زبان آموزان عزیز کرجی در نظر می گیرد.

آموزش آیلتس تضمینی در کرج
آموزش آیلتس تضمینی در کرج

اساتید Native آیلتس

اساتید مجرب و Native آیلتس برای آموزش آیلتس تضمینی در کرج در نظر گرفته می شوند.

آزمون های دوره ای آیلتس و منظم

مرکز آیلتس ایران آکسفورد تنها مرکز آزمون آیلتس آزمایشی منظم و دوره ای در کرج می باشد. این آزمون ها بر اساس استاندارد های آزمون اصلی برگزار می شوند.

امکان جا به جایی با کلاس ها در تهران

خوشبختانه برای اولین بار آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به زبان آموزان که در دوره های آموزش آیلتس تضمینی در کرج شرکت کرده اند اجازه معادل سازی و ادامه کلاس ها در تهران را نیز می دهد. برخی از زبان آموزان ممکن است در میانه دوره ، به تهران نقل مکان کنند. در کلاس های آموزش IELTS تضمینی در کرج  این گزینه به زبان آموزان ارائه می شود که ادامه کلاس ها را در تهران برگزار نمایند.

گارانتی بازگشت کل هزینه ۱۰۰ %

تنها موسسه زبان ثبت شده در لیست آموزشگاه های زبان British Council در ایران به شما این امکان را می دهد تا گارانتی کامل را برای بازگشت مبلغ در صورت عدم کسب نمره مورد نظر دریافت کنید.

دو جلسه اول رایگان

دو جلسه اول دوره های آموزش آیلتس تضمینی به صورت رایگان برگزار می شود. در صورتی که شما از روند دوره و یا اساتید کلاس ها ناراضی باشید دو جلسه برای شما به صورت رایگان برگزار می شود. یعنی شما می توانید آموزش آیلتس رایگان را تجربه کنید.

زبان آموزانی کرج برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه زبان ایران آکسسفورد تماس بگیرید.