امتحان آیلتس

امتحان آیلتس

امتحان آیلتس در ایران جزو امتحاناتی است که برای تمامی زبان آموزانی که قصد دارند در خارج از ایران تحصیل و یا اقامت داشته باشند لازم است. امتحان آیلتس طوری طراحی شده است که سطح توانایی زبان دانشجویان را مورد بررسی قرار دهد.

امتحان آیلتس توسط سه ارگان برگزار می شود. این ارگان ها  University of Cambridge ESOL Examinations (Cambridge ESOL), British Council and IDP: IELTS Australia هستند . امتحان آیلتس بالاترین سطح ارزشیابی زبان در دنیا را دارا می باشد.

امتحان آیلتس توسط کشور ها و دانشگاه های زیادی در سراسر دنیا مورد قبول است. کشور هایی همچون استرالیا ، نیوزیلند ، کانادا ، انگلیس و آمریکا … از کشور هایی هستند که این آزمون را از زبان اموزان طلب می کنند.

آزمون ایلتس بیش از ۴۰۰ مرکز در سراسر دنیا برای برگزاری را داراست. بیشتر این مراکز متعلق به British Council  هستند . برای اطلاع از مراکز آزمون آیلتس می توانید با شماره های موسسه بان ایران آکسفورد تماس بگیرید.

امتحان آیلتس شامل ۴ بخش است. Reading, Writing, Listening and Speaking . این آزمون شامل دو نوع می باشد. بخش Academic  و General  است. بخش آکادمیک آیلتس در دو بخش Reading  و Writing  با یکدیگر متفاوت هستند. این آزمون ها بر اساس نوعی که زبان آموزان آن را انتاخاب می کنند روند آموزششان نیز تغییر می کند. کسانی که قصد شرکت در این امتحان را دارند باید توجه داشته باشند که این آزمون در ۴ بخش است و کل امتحان آیلتس حدود ۳ ساعت به طول می انجامد و که زبان اموزان باید خود را برای این تعداد ساعت آزمون اماده نمایند.  منابع امتحان ایلتس متفاوت هستند و نوع اموزش موسسات نیز با متد های متفاوت و روند متفاوتی برگزار می شوند. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها موسسه در ایران است که دوره های آموزش تضمینی آیلتس را برگزار می نمایند.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید.