چگونه در اسپیکینگ آیلتس با اعتماد بیشتری صحبت کنیم؟

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد نشان می دهد که چگونه در اسپیکینگ آیلتس با اعتماد بیشتری صحبت کنیم؟ و نمره مورد نظر خود را بدست آورید.

چگونه در اسپیکینگ آیلتس با اعتماد بیشتری صحبت کنیم؟
چگونه در اسپیکینگ آیلتس با اعتماد بیشتری صحبت کنیم؟

اما چگونه در اسپیکینگ آیلتس با اعتماد بیشتری صحبت کنیم؟

امتحان اسپیکینگ آیلتس آزمونی است که در آن از جهت پارامترهای مختلف مانند روانی و انسجام، صحت واژگانی، گستره ی گرامری و صحت و تلفظ ارزیابی می شوید. اعتماد به نفس در اینجا یک عامل نیست اما نمی توانید تصور کنید که چقدر زیاد می تواند به شما کمک کند تا در پارامترهای ذکر شده در بالا خوب عمل کنید. نهایتاً به کسب نمره ی کلّی بالایی ختم می شود. وقتی اضطراب یک احساس بدیهی در درون است، چگونه می توانید به اعتماد بیشتری ظاهر شوید؟ بیایید به عمق این موقعیت بحرانی وارد شویم و بدانیم که چگونه به درون امتحان اسپیکینگ آیلتس با نمره ای بهتر رسوخ کنیم.

آمادگی کلید اعتماد بنفس است

اگر به خوبی آماده نشده باشید، نمی توانید اعتماد به نفس داشته باشید. بدون تمرین در امتحان اسپیکینگ خود به احتمال زیاد بدون اعتماد به نفس ظاهر خواهید شد. این وقتی رخ می دهد که آماده نیستید، در روز آزمون خود شروع به تمرکز بر روی اشتباهات می کنید. از طرف دیگر، وقتی زیاد تمرین می کنید و از قبل بر روی تعدادی از نقاط ضعف خود کار کرده اید، طوری صحبت خواهید کرد که گویی بدون خطا صحبت می کنید.

صدای خود را در حین تمرین ضبط کنید

بهترین راه حل عملی برای بهبود اسپیکینگ اینست که صدای خود را ضبط کرده و برای حوزه های بهبود، تحلیل کنید. چون ممکن است نلفن همراه هوشمند داشته باشید، برایتان آسان خواهد بود تا اپلیکیشن ضبط صدا را دانلود کرده و نصب نمایید. فقط انجامش دهید و شروع به تمرین کنید. شما می توانید یک امتحان کامل اسپیکینگ آیلتس را انجام دهید یا تنها فلش کارتها را روبروی خود بگیرید تا بتوانید تمرکز کرده و شروع به صحبت کنید.

تلاش کنید بیشتر و بیشتر صحبت کنید

در طول آزمون اسپیکینگ آیلتس، از ممتحن نترسید و خیلی هم نگران نشوید که چگونه قرار است در موردتان قضاوت کند. می توانید صرفاً آرام بمانید و از طریق توضیح پاسختان بیشتر صحبت کنید.