چرا باید در آزمون های زبان شرکت کنیم؟

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد معتبرترین مرکز آموزش چندزبانه در ایران می باشد. اما بسیاری از زبان آموزان می پرسند که چرا باید در آزمون های زبان شرکت کنیم؟ امروز این سوال را مورد یررسی قرار می دهیم.

اما چرا باید در آزمون های زبان شرکت کنیم؟

چرا باید در آزمون های زبان شرکت کنیم؟
چرا باید در آزمون های زبان شرکت کنیم؟

شما احتمالاً فکر می کنید که چرا باید حتی به خودتان زحمت پول خرج کردن بدهید و در یک امتحان زمان بر شرکت کنید فقط به این دلیل که متوجه شوید در سطح ‘ متوسط’ اسپانیایی هستید. چرا نمی توانید فقط بگویید ‘من در اسپانیایی سطح خیلی قابل قبولی دارم’ و این قضیه را انجام شده بدانید؟ تعدادی دلیل وجود دارد که این واقعاً کافی نخواهد بود.

اول این که کارفرمایان و دانشگاه ها اغلب یک مقیاس قابل سنجش از توانایی های زبانی شما را لازم می‌ دانند. ‘یک جورهایی سلیس بودن’ در رزومه یا درخواست کاملاً بی ارزش است. داشتن یک روش جهانی برای صحبت کردن درباره ی مهارت زبانی تان می تواند به شما کمک کند تا از جمعیت داوطلبان شغل یا دانشگاه برتر باشید.

دوم این که شرکت در امتحان در واقع یک انگیزه دهنده ی عالی برای شما است تا یادگیری زبان خود را تضمین کنید. اگر شما باید زمانی را برای مطالعه ی امتحان مهارت زبان کنار بگذارید، قادر نخواهید بود تا دیگر تمرین مهارت های زبانی تان را به تعویق بیندازید‌. این یک موقعیت عالی را برای شما فراهم می کند تا با انگیزه شوید و زبان جدید خود را به مرحله ی بعدی ببرید.

شما می توانید یک مقیاس انتخاب کنید و برای تعریف سطح مهارت خود در زبان دوم به خود ارزیابی اتکا کنید، اما یک روش تجربی تر برای این که تعیین کنید کجا برایتان مناسب است این است که در امتحان مهارت زبانی شرکت کنید. تعدادی امتحان قابل دسترس وجود دارند که بر مبنای مقیاس های متنوع نتایج را در اختیار قرار می دهند، پس بهترین حرکت احتمالاً انتخاب یک امتحان بر مبنای مقیاسی است که دوست دارید استفاده کنید (و، البته، زبانی که در حال یادگیری اش هستید).

امتحانات با زبان عوض می شوندTELC آلمانی، TCF (فرانسوی) و TORFL (روسی) بر مبنای مقیاس CEFR و SOPI برای اسپانیایی بر اساس مقیاس ACTFL هستند. اگر شما در حال یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم هستید، شناخته شده ترین امتحان تافل است، که برای نمره دهی از مقیاس هفت سطحی خودش استفاده می کند.

پس آن را که درست است، انتخاب کنید.

برای یادگیری انواع مختلف آزمون های زبان های مختلف با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.