چگونه چند زبان را به طور همزمان یاد بگیریم

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد امروز به این سوال جواب می دهد که چگونه چند زبان را به طور همزمان یاد بگیریم ؟ پس با ما همراه باشید اگر شما هم قصد دارید به یک شخص خاص تبدیل شوید و زبان های مختلف را یاد بگیرید.

چگونه چند زبان را به طور همزمان یاد بگیریم
چگونه چند زبان را به طور همزمان یاد بگیریم

اما چگونه چند زبان را به طور همزمان یاد بگیریم :

آیا یادگیری بیش از یک زبان به طور همزمان امکان پذیر است؟

خب البته!

ما در این قسمت تعدادی نکات فراهم کرده ایم تا در عاقل ماندن و پیشرفت شما کمک کننده باشند حتی اگر در حال یادگیری بیش از یک زبان باشید.

نکاتی برای یادگیری چند زبان به طور همزمان

با پیشرفتِ آهسته تر صلح برقرار کنید

این غیر قابل انکار است. وقتی شما وقت خود را بین چند زبان تقسیم می کنید، با از بین بردن نگرانی وقت زیادی را ذخیره خواهید کرد. کلید اصلی ایجاد و حفظ یک برنامه است، تا آن عادت را بسازید، تا شما بتوانید به جای نگرانی درباره ی این که دارید چه قدر پیشرفت می کنید روی کار تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید بهترین روش برای پیشرفت در یادگیری زبان این است که روی چگونگی صرف زمان خود به نحوی شایسته، تمرکز کنید. ایده ی “ذخیره ی زمان”، خود می تواند بحث برانگیز باشد. اگر شما زبانی را می آموزید چون عاشقش هستید، احتمال ندارد که هرگز آن را به پایان برسانید.

از منابع چند زبانه استفاده کنید

اگر زبان های شما در سطوح مختلفی هستند، مطالعه ی یک زبان را از طریق دیگری امتحان کنید.

از محیطِ خود استفاده کنید

گاهی، فقط بودن در یک محیط متفاوت می تواند در کسب تمرکز بیش تر روی زبان های مقصدِ مخصوصی کمک کند.

۲ زبان را به طور همزمان شروع کنید یا شاید این کار را نکنید

به طور مسلم شروع دو زبان جدید به طور همزمان پافشاری بیش تری لازم دارد، پس آگاه باشید که یک پروژه مانند این مستلزم وقت بیش تر و مقداری حمایت است.

زبان ها را از خانواده ی زبانی مشابهی انتخاب کنید یا این کار را نکنید

در این جا بحث دیگری از اینترنت وجود دارد: باید زبان هایی را بیاموزید که به طور نزدیکی با هم در ارتباط هستند؟ یا آیا آن گیج کننده است؟

یا باید دو زبان کاملاً متفاوت را انتخاب کنید؟

هر کدام از این ها که باشد، ما هیچ مدرکی نیافتیم مبنی بر این که شما احتمالاً “آن را اشتباه انجام می دهید”. ساختن اعتماد به نفس و کار کردن در سطوح مختلف در زبان های مختلف مفید است، و شما به طور مسلم می توانید یک “زبان راحت” را با یک “زبان سخت” ادغام کنید.

اما در آخر، انتخاب زبان نباید درباره ی راحت بودن در مقابل سخت بودن باشد. باید درباره ی این باشد که شما همین الان می خواهید کدام زبان را بیاموزید، شما از چه چیزی بیش ترین لذت را می برید.