کلاس آموزش زبان انگلیسی مقدماتی Elementary

زبان :
انگلیسی
سطح :
مقدماتی
فشردگی (روزهای کلاس) :
فوق فشرده (5 روز در هفته)نیمه فشرده (3 روز در هفته)عادی (2 روز در هفته)عادی (تک روز اخر هفته)
نوع کلاس :
گروهینیمه خصوصیخصوصی
ویژگی‌ها :
مکالمه
کتاب American English File 3rd Edition

راهنمای کامل کلاس آموزش زبان انگلیسی مقدماتی Elementary

کلاس آموزش زبان انگلیسی مقدماتی Elementary در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد با کتاب های American English File 1 (3rd Edition) برگزار می شود. هدف اصلی این کتاب بالاتر بردن سطح زبان آموز و رساندن زبان آموز به سطح Pre-Intermediate می باشد. شما بعد از گذراندن کتاب Starter کاملا آمادگی ورود به این سطح را خواهید داشت. همانند تمام کتاب های American English File این کتاب نیز بر روی مکالمه زبان آموزان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت ولی در عین حال هر ۴ مهارت Listening, Speaking, Writing, Reading در این کتاب به خوبی پوشش داده می شوند.

شما می توانید کلاس آموزش زبان انگلیسی مقدماتی Elementary را در روزها و ساعات مختلف و با فشردگی متفاوت برگزار کنید. در زیر می تونید انواع این کلاس ها را با اطلاعاتی در مورد هر کدام ببینید.

کتاب American English File 3rd Edition
کتاب American English File 3rd Edition

کلاس های ۵ روز در هفته گروهی (فوق فشرده)

کلاس های فوق فشرده در این سطح AEF 1 Intensive نامیده می شوند. این کلاس ها در ۵ روز در هفته (شنبه الی چهارشنبه) در جلسات ۱۸۰ دقیقه ای برگزار می شوند. جلسات در صبح ها ساعت ۹ الی ۱۲ و یا ۱۷٫۳۰ الی ۲۰٫۳۰ برگزار می شوند. کتاب American English File 1 (Third Edition) در یک ترم ۳ هفته ای به اتمام می رسد. این کلاس ها برای افرادی که دوست دارند در مدت زمان محدود به سطح مورد نظرشان برسند و یا در آیلتس ، تافل و یا PTE شرکت کنند بسیار مناسب است.

از سطح کتاب ۱ تا رسیدن به سطح پیشرفته یعنی کتاب American English File 5 (Third Edition) در کلاس های فوق فشرده ۴ ماه زمان لازم دارید اما شما می توانید بعد از تمام کردن کتاب American English File 4 (third Edition) در دوره های آیلتس، تافل یا PTE شرکت کنید.

کلاس های ۳ روز در هفته گروهی (نیمه فشرده)

کلاس های ۳ روز در هفته یا نیمه فشرده برای کتاب American English File 1(Third Edition) در روز های زوج (شنبه – دوشنبه – چهارشنبه) برگزار می شوند و این کتاب در ۲ ترم کامل می شود. هر جلسه در این نوع از کلاس ها ۹۰ دقیقه زمان می برد و هر ترم ۵ هفته طول می کشد. کل کتاب در دو ترم یعنی حدود دو ماه و نیم کامل می شود.

از سطح کتاب ۱ تا رسیدن به سطح پیشرفته AEF 5 در کلاس های نیمه فشرده ۱۳ ترم یا حدود ۱۵ ماه زمان لازم دارید. اگرچه بعد از کتاب AEF 4 می توانید در دوره های آزمون های بین المللی مثل آیلتس و یا تافل شرکت کنید. اگر دوست دارید دوره هایی را تجربه کنید که سرعت نسبتا خوبی داشته باشند و در عین حال خیلی هم فشرده نباشند و بتوانید به کارهای دیگر زندگیتان هم برسید این نوع از کلاس گزینه ای بسیار مناسبی است.

کلاس های دو روز در هفته گروهی (عادی)

کلاس های دو روز در هفته در روز های یکشنبه و سه شنبه برگزار می شوند. هر ترم از کلاس های عادی ۷ هفته زمان می برد و کتاب American English File 1 (Third Edition) در این نوع از کلاس ها در دو ترم کامل می شوند که در کل حدود سه ماه و نیم می شود. هر جلسه کلاس در این نوع از کلاس ها ۹۰ دقیقه ای می باشد.

از سطح کتاب American English File 1 (Third Edition) تا رسیدن به سطح پیشرفته یعنی کتاب AEF 5 شما نیاز به ۱۳ ترم دارید که حدود ۲۱ ماه زمان می برد. البته شما بعد از کتاب AEF 4 می توانید در دوره های آیلتس یا تافل شرکت کنید.

کلاس های تک روز آخر هفته گروهی ( عادی)

این کلاس ها در روزهای پنجشنبه و یا جمعه در یک جلسه ۱۸۰ دقیقه ای برگزار می شوند. کتاب American English File 1 (Third Edition) در این نوع از کلاس ها در دو ترم کامل می شود که هر ترم ۷ هفته زمان لازم دارد.

از کتاب American English file 1 (Third Edition) تا رسیدن به سطح پیشرفته یعنی کتاب شماره AEF 5 شما به ۱۳ ترم نیاز دارید اگرچه بعد از گذراندن ترم ۱۰ یعنی پایان کتاب شماره AEF 4 می توانید در دوره های آیلتس ، تافل و یا PTE شرکت کنید.

اگر نمی توانید در روزهای داخل هفته کلاس بیایید و مشغله زیادی دارید پس بهترین گزینه برایتان کلاس های آخر هفته آموزشگاه زبان ایران آکسفورد است.

کلاس های خصوصی

کلاس های خصوصی برای کتاب American English File 1 (3rd Edition) در زمان های مورد نظر زبان آموز و در جلسات ۹۰ دقیقه ای برگزار می شوند. این کلاس ها به صورت Tailor Made هستند یعنی کاملا بر اساس نیاز های زبان آموز برنامه ریزی می شوند و می تواند با سرعت بسیار زیاد زبان اموز را برای مکالمه و یا آیلتس ، تافل و یا PTE اماده کند. همچنین کلاس های خصوصی قابلیت برگزاری در منزل و یا محل کار زبان آموز را نیز دارند. اگر دوست دارید سرعت دوره خود را مشخصی کنید و در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسید کلاس های خصوصی انتخاب فوق العاده ای هستند.

برای تعیین سطح زبان انگلیسی بر روی لینک تعیین سطح زبان انگلیسی کلیک کنید.