آموزش زبان مجارستانی

آموزش زبان مجارستانی

یک سرزمین که به هیچ دریایی راه ندارد و کاملا محصور در خشکی است. کشور مجارستان Hungary  در اروپا واقع شده و با داشتن جمعیتی حدود ۱۰ میلیون نفر کشوری کم جمعیت به حساب می آید. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای آشنایی بخشی شما با زبان مجارستانی و  آموزش زبان مجارستانی Hungarian ( زبان مجاری ) این اطلاعات را در این بخش به شما ارائه می دهد.

آموزش زبان مجارستانی
آموزش زبان مجارستانی

زبان مجارستانی چیست ؟

زبان مجارستانی یک عضو از دسته زبان های Uralic می باشد. زبان های ارالیک زبان هایی هستند که در کشور های صحبت می شوند که سلسله کوه های اورال در آن واقع است. این زبان ها بیشتر در ناحیه شمالی اوراسیا قرار دارد و زبان مجارستانی ، فنلاندی و اتونی را شامل می شود. کسانی که به زبان مجارستانی صحبت می کنند در کشور های مجارستان Magyarorszag ، رومانی ، اکراین و اسلواکی زندگی می کنند. خوشبختانه این زبان یکی از ۲۴ زبان رسمی اتحادیه اروپا است.

گرامر زبان مجارستانی

در آموزش زبان مجارستانی باید دقت کنید که این زبان بسیار زیاد صرف می شود در حدی که اسم ها می توانند تا ۲۳۸ شکل ممکن را به خود بگیرند. این زبان در اصطلاح یک زبان ترکیبی Agglutinative Language است. در این سیستم پیشوند ها یا پسوند ها با اضافه شدن به کلمه می توانند نقش جدیدی به آن کلمه در جمله بدهند. توالی کلمات در زبان مجاری بسیار به موضوع مکالمه مربوط است به این معنی که می توان قسمتی از جمل که بیشتر مورد توجه است را در ابتدی جمله آورد.

الفبای زبان مجارستانی

الفبای زبان مجاری همان الفبای لاتین است. این الفبا دارای ۴۴ حرف است که نباید شما را نگران کند. چون بسیاری از آنها چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند و بیشتر برای نوشتن کلماتی با ریشه متفاوت با زبان مجاری استفاده می شوند.

برای هر گونه اطلاعات بیشتر پیرامون آموزش زبان مجارستانی با شماره های ۸۸۹۳۴۴۷۵ و ۸۸۸۹۱۶۶۹ آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.