کلاس آموزش زبان انگلیسی قبل از متوسط Pre-Intermediate

زبان :
انگلیسی
سطح :
قبل از متوسط Pre-Intermediate
فشردگی (روزهای کلاس) :
فوق فشرده (5 روز در هفته)نیمه فشرده (3 روز در هفته)عادی (2 روز در هفته)عادی (تک روز اخر هفته)
نوع کلاس :
گروهیخصوصی
ویژگی‌ها :
مکالمه
کتاب American English File 3rd Edition

راهنمای آموزش زبان انگلیسی قبل از متوسط Pre-Intermediate

هنگامی که شما سطح مقدماتی را گذرانده اید می توانید وارد کلاس آموزش زبان انگلیسی قبل از متوسط Pre-Intermediate شوید. برای این کلاس کتاب American English File 3rd (third Edition) استفاده می شود که از کتاب های بسیار فوق العاده برای بهبود مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان است. زبان اموزان می توانند کلاس های مختلفی از نظر تعداد روز برگزاری کلاس و ساعات کلاس را انتخاب کنند و در دوره هایی کاملا منظم این کتاب را به اتمام برسانند. از نظر انتشارات Oxford کتاب AEF 2 اهمیت بسیاری در روند آموزش زبان دارد زیرا هم مروری بر دانسته های قبلی شما دارد و هم شما را برای رفتن به سطح بالاتر آماده می کند.

کتاب American English File 3rd Edition
کتاب American English File 3rd Edition

کلاس ۵ روز در هفته گروهی (فوق فشرده)

در سیستم ثبت نام آموزشگاه کلاس های فوق فشرده سطح Pre-Intermediate به صورت AEF 2 Intensive نمایش داده می شود. این کلاس ها ۵ روز در هفته ( شنبه الی چهارشنبه) در جلسات ۱۸۰ دقیقه ای در ساعات ۹ الی ۱۲ صبح و یا ۱۷٫۳۰ الی ۲۰٫۳۰ بعد از ظهر برگزار می شوند. کتاب American English File 2 (third Edition) در یک ترم فشرده سه هفته ای کامل می شود.

شما در صورت انتخاب این کلاس ها می توانید در مدت زمانی بسیار سریع خود را برای رسیدن به سطح مکالمه پیشرفته و یا دوره های آیلتس ، تافل و یا PTE آماده کنید.

کلاس های ۳ روز در هفته گروهی (نیمه فشرده)

کلاس های نیمه فشرده برای کتاب American English File 2 (3rd Edition) در روزهای زوج (شنبه-دوشنبه-چهارشنبه) و در جلسات ۹۰ دقیقه ای برگزار می شود. هر ترم در کلاس های نیمه فشرده ۵ هفته زمان می برد و کل کتاب در دو ترم یعنی دو ماه و نیم به پایان می رسد.

از کلاس آموزش زبان انگلیسی قبل از متوسط Pre-Intermediate تا رسیدن به سطح پیشرفته Book 5 در کلاس های نیمه فشرده ۱۱ ترم (حدود یک سال) زمان لازم دارید. اگر چه شما بعد از تمام کردن کتاب ۴ یعنی ۸ ترم می توانید در دوره های تخصصی آیلتس ،تافل و یا PTE شرکت کنید.

کلاس های ۲ روز در هفته گروهی (عادی)

این کلاس ها در روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار می شوند. از آنجا که شما روز های کمتری را در کلاس هستید هر ترم ۷ هفته زمان می برد. مدت هر جلسه ۹۰ دقیقه می باشد و کل کتاب در دو ترم یعنی حدود سه ماه و نیم به اتمام می رسد. کلاس های دو روز برای کسانی که مشغله زیادی دارند بسیار مناسب است.

از سطح کتاب American English File 2 (3rd Edition) در کلاس های عادی تا رسیدن به کتاب Book 5 و سطح پیشرفته ۱۱ ترم ( حدود ۱۸ ماه) زمان لازم دارید. شما همچنین می توانید بعد از کتاب ۴ یا سطح Upper-Intermediate یعنی بعد از ۸ ترم در کلاس های آیلتس، تافل و یا PTE شرکت کنید.

کلاس های تک روز آخر هفته گروهی (عادی)

این کلاس ها در روزهای پنجشنبه یا جمعه و در جلسات ۱۸۰ دقیقه ای برگزار می شوند. اگر بخواهید کتاب American English File 2 (3rd Edition) را در این کلاس ها تمام کنید به دو ترم نیاز دارید که هر ترم ۷ هفته زمان لازم دارد. از سطح Pre-Intermediate تا سطح پیشرفته (Book5) 11 ترم ( حدود ۱۸ ماه) زمان لازم دارید.

اگر در روزهای داخل هفته سر کار می روید و یا برنامه خاصی دارید که نمی توانید در کلاس حضور داشته باشید بهترین انتخاب برایتان کلاس های آخر هفته آموزشگاه زبان ایران آکسفورد می باشد.

کلاس های خصوصی

کلاس آموزش زبان انگلیسی قبل از متوسط Pre-Intermediate را می توانید به صورت خصوصی برگزار کنید. جلسات کلاس ۹۰ دقیقه ای می باشد و شما می توانید در زمان های مورد نظر خودتان ، در اموزشگاه زبان ایران آکسفورد و یا در محل مورد نظر خودتان کلاس را برگزار کنید.

انعطاف پذیری بالای کلاس خصوصی به راحتی و با سرعت زیاد شما را برای سطح پیشرفته و یا شرکت در آزمون های بین المللی آماده می کند.

برای شروع تعیین سطح آنلاین انگلیسی کلیک کنید