کلاس آموزش زبان انگلیسی بالاتر از متوسط Upper-Intermediate

زبان :
انگلیسی
سطح :
بالاتر از متوسط Upper-Intermediate
فشردگی (روزهای کلاس) :
فوق فشرده (5 روز در هفته)نیمه فشرده (3 روز در هفته)عادی (2 روز در هفته)عادی (تک روز اخر هفته)
نوع کلاس :
گروهیخصوصی
ویژگی‌ها :
آزمون‌های بین‌المللیمکالمهمهاجرت
کتاب American English File 3rd Edition

راهنمای کلاس آموزش زبان انگلیسی بالاتر از متوسط Upper-Intermediate

سطح بالاتر از متوسط یا Upper-Intermediate در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد با کتاب های American English File 4 (Third Edition) برگزار می شود. پیش نیاز این سطح داشتن سطح Intermediate یا گذراندن کتاب American English File 3 می باشد. کتاب AEF 4 شما را برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده می کند و شما بعد از گذراندن این کتاب می توانید در دوره های تخصصی آیلتس، تافل و یا PTE شرکت کنید. انتشارات آکسفورد در این کتاب سعی کرده که دایره لغات شما را افزایش دهد و در عین حال توانایی شما در مکالمه زبان انگلیسی را بهبود بخشد. سری کتاب های American English File که توسط Oxford University Press پرفروش ترین سری کتاب های آموزش زبان انگلیسی حال حاضر در دنیا می باشد و بسیار برای زبان آموزان موثر هستند. موسسه زبان ایران آکسفورد این کتاب را در دوره های متفاوتی برگزار می کند که می توانید از بین آنها دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کتاب American English File 3rd Edition
کتاب American English File 3rd Edition

کلاس های ۵ روز در هفته گروهی (فوق فشرده)

این کلاس ها در ۵ روز ابتدایی هفته (شنبه الی چهارشنبه) و در جلسات سه ساعته (۱۸۰ دقیقه ای) برگزار می شوند. کتاب American English File 4 (Third Edition) در این نوع از کلاس ها در یک ترم که ۴ هفته طول می کشد به اتمام می رسد. کلاس ها را می توانید در بح ها ساعت ۹ الی ۱۲ یا بعد از ظهر ها ساعت ۱۷٫۳۰ الی ۲۰٫۳۰ برگزار کنید.

کتاب AEF Book 4 در کلاس فشرده در یک ترم ۴ هفته ای به اتمام می رسد و زبان آموز تنها با گذراندن یک ترم دیگر یعنی Book 5 به سطح پیشرفته می رسد. البته با تمام کردن کتاب ۴ شما می توانید در کلاس های آیلتس، تافل و یا PTE شرکت کنید.

کلاس های ۳ روز در هفته گروهی (نیمه فشرده)

شما در این کلاس ها باید در روزهای شنبه-دوشنبه-چهارشنبه (روزهای زوج) در کلاس حاضر باشید. هر جلسه شما در این نوع کلاس ۹۰ دقیقه طول می کشد و هر ترم ۵ هفته زمان می برد. کتاب American English File 4 (Third Edition) در این نوع از کلاس ها در ۳ ترم که پنج ماه و نیم زمان می برد تمام می شوند.

شما بعد از کامل کردن Book 4 می توانید در دوره های آیلتس ، تافل و یا PTE شرکت کنید. اما اگر نیازی به این آزمون ها ندارید می توانید به سراغ کتاب AEF 5 بروید که مکالمه خود را به سطح پیشرفته برسانید.

کلاس های دو روز در هفته گروهی (عادی)

برای اینکه بتوانید کلاس های دو روز در هفته شرکت کنید باید روز های یکشنبه و سه شنبه در کلاس شرکت کنید. هر ترم در این نوع از کلاس ها ۷ هفته زمان می برد و زبان آموز کتاب AEF 4 را در ۳ ترم کامل می کند که پنج ماه و نیم زمان می برد.

برای رسیدن به سطح پیشرفته مکالمه زبان انگلیسی یا Book 5 در این نوع از کلاس ها تنها ۳ ترم دیگر نیاز دارید اما اگر بخواهید در آزمون های بین المللی شرکت کنید با تمام کردن کتاب AEF 4 می توانید در دوره های تخصصی این آزمون ها شرکت کنید.

کلاس تک روز آخر هفته گروهی (عادی)

اگر دوست دارید فقط یک روز در هفته در کلاس ها حضور داشته باشید، کلاس های تک روز آخر هفته برایتان ایده آل است. این کلاس ها در روز های پنجشنبه و یا جمعه در جلسات ۱۸۰ دقیقه ای برگزار می شوند. هر ترم در این کلاس ها ۷ هفته طول می کشد و کتاب American English File 4 (third Edition) در سه ترم یعنی ۵٫۵ ماه به اتمام می رسد.

اگر شما نیاز به مکالمه سطح پیشرفته داشته باشید بعد از تمام کردن Book 4 ، می توانید در ۳ ترم کتاب AEF Book 5 را تمام کنید. اما اگر می خواهید برای آیلتس، تافل یا PTE آماده شوید بعد از تمام کردن کتاب ۴ می توانید وارد دوره های تخصصی این آزمون ها شوید.

کلاس خصوصی

کلاس های خصوصی با شرایط ویژه برای زبان آموزانی که نمی توانند در دوره های گروهی شرکت کنند یا نیاز به سرعت بیشتری دارند بسیار مناسب است. شما می توانید آموزش کتاب American English File 4 (3rd Edition) را در ساعات و روزهای مورد نظر خودتان با امتیاز های ویژه دیگر، در کلاس های خصوصی تجربه کنید.

برای شروع تعیین سطح زبان انگلیسی خود کلیک کنید.