یادگیری تافل

یادگیری تافل

کسب نمره مناسب در آزمون تافل تقریبا برای تمام کسانی قصد ادامه تحصیل در آمریکا را دارند حیاتی است. از آنجا که از دید بسیاری آزمون تافل آمونی دشوار به حساب می آید یادگیری تافل در آموزشگاه زبان ایران آکسفورد طوری برنامه ریزی شده است که این دید منفی به طور کامل از ذهن زبان آموزان پاک شود. قبل از هر چیز برای یادگیری تافل شما باید اطلاعاتی در مورد این آزمون و هم چنین نکات مرتبط با این آزمون بدست آورید.

  • آزمون تافل چیست؟

آزمون تافل یک آزمون برای سنجش سطح زبان انگلیسی افرادی است که زبان انگلیسی زبان دوم انها به حساب می آید . باری اطلاعات بیشتر به مطلب تافل چیست آموزشگاه ایران آکسفورد مراجعه کنید.

  • آمادگی برای آزمون تافل

در دوره های یادگیری آزمون تافل شاید مهم تر از زبان انگلیسی شما استراتژی های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون تافل می باشد.  آموزشگاه زبان ایران آکسفورد در دوره های یادگیری تافل خود سعی می کند تمام استراتژی هایی که می تواند به شما در این مسیر کمک کند را آموزش دهد.

  • آزمون آزمایشی تافل

در برنامه ریزی دوره های یادگیری تافل ما آزمون هایآزمایشی سهم به سزایی دارند. این آزمون های آزمایشی به صورت کامپیوتری و کاملا شبیه به آزمون اصلی تافل برگزار می شود تا سطح استرس شما به شدت کاهش یابد.

  • منابع رایگان آزمون تافل

در دوره های ما بسیاری از منابع مورد نیاز شما برای یادگیری تافل به رایگان در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد و شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای خرید منابع متفاوت را ندارید. حتی در دوره های آموزش مجازی تافل در ایران آکسفورد این منابع به صورت رایگان ایمیل و یا از طریق پست برای آنها اراسال می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهرهمند شوید.